1. Dlaczego na zakupiony produkt trzeba czasami troszkę poczekać?
... ponieważ nasza ceramika jest wytwarzana ręcznie, a nie seryjnie, co wymaga pewnej ilości czasu. Proces produkcji obejmuje wykonanie formy naczynia, zastosowanie różnych technik nadawania mu odpowiedniego kształtu, a następnie procesu suszenia i wypalania. W celu uzyskania odpowiedniej jakości i trwałości produktu musimy również kontrolować temperaturę i czas wypalania. Każdy z tych etapów wymaga czasu i precyzji, dlatego wykonanie nowego naczynia może zająć nawet 21 dni. Chcemy, aby nasze naczynia były piękne i trwałe, dlatego poświęcamy odpowiednią ilość czasu na ich produkcję.
2. Jakie są dostępne sposoby płatności?
przelewy natychmiastowy
BLIK
4. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na wpłatę czekamy 3 dni robocze. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
5. Płatność online się nie powiodła. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Możesz zrobić przelew bezpośrednio na nasze konto: Santander Bank Polska 40 1090 2141 0000 0001 4358 8182 Ceramika Artystyczna Beata Woźniak A. Mickiewicza 8 49-300 Brzeg. W tytule przelewu prosimy o wpisanie: „numer zamówienia”. Przelew musi zawierać również Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer mieszkania, kod i miasto).Koniecznie podeślij nam potwierdzenie przelewu. Jest nam ono niezbędne do rozpoczęcia realizacji Twojego zamówienia.
6. Jakie są dostępne sposoby wysyłki?
Paczki wysyłamy za pośrednictwem: Inpost Kurier, Inpost Paczkomaty
7. Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki zagraniczne. Zanim zakupisz ceramikę, wyślij nam wiadomość na: beatawozniakart@gmail.coml oraz podaj kraj, do którego przesyłka miałaby dotrzeć. Wyślemy Ci wiadomość zwrotną z ceną przesyłki.
8. Czy swoje zamówienie mogę odebrać osobiście?
Tak. Prosimy o wcześniejsze umówienie się z nami na odbiór.
DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 199 ZŁ !